24.6.05

Lummer stillestående luft.

6 kommentarer:

Susanne Christensen sagde ...

Jeg er meget imod denne luft!

Martin sagde ...

Jeg bryder mig heller ikke meget om den...

Anonym sagde ...

Ha! Så skylle i prøve at stå i en kælder i 5 timer og samle film, efter at have brugt 14 af det foregående døgns 24 timer på at teste hvor meget øl der kan passere igennem kroppen. Og så i den luft! Øv!!!

Peter

PS Hvorfor er jeg anonym? Fordi blogspot har slugt min ellers glimrende blog!

Martin sagde ...

Slugt den? Den er da lige her.
Tømmermænd er ikke noget man får, det er noget man vælger - i hvert fald i din alder!

Anonym sagde ...

Tak fordi du fandt min blog igen. Det er nu alligevel underligt, jeg sværger på, at den var væk mindst en uge. Anywayz - Tømmermænd! Jeg vil vove at påstå, at man vælger at drikke, og at tømmermændene så følger efter helt af sig selv, og kom nu ikke og sig, at man jo så bare kan lade være med at drikke, det er simpelthen ikke rimligt at stille tingene op på den måde. Hvorfor har jeg glemt.

Kh Ph

Martin sagde ...

Og dog er du stadig anonym?