26.7.04

Endelig tilbage med nyt modem, det gamle blev tilsyneladende brændt af sammen med computeren. Tilsyneladende, siger jeg, for faktisk var der et kort tidsrum efter ulykken, hvor begge dele virkede. Det er som om nogen har været meget omhyggelige for at den her historie ikke skulle komme ud. Jeg har besluttet mig for at lade sagen ligge herefter.
I mellemtiden har jeg så haft en slags sommerferie fra det elektroniske liv. Jeg har tilbragt den på ryggen med På sporet efter den tabte tid. Er nu ca. halvvejs, dvs. meget tæt på at være færdig med Vejen til Guermantes. Jeg havde ellers tænkt mig at tilbyde en enestående service her på udposten for alle dem, der aldrig får den læst: Daglige resuméer af de væsentligste begivenheder og iagttagelser. Enhver kan jo gå hen og finde et resumé af hele bogen, men den slags er jo altid skrevet ud fra det olympiske punkt man når frem til ved slutningen - det her ville være en dynamisk medlæsning, som foldede sig ud i tid. Men jeg er nok kommet for langt ind i den til det, det skulle være gjort fra starten.

Ingen kommentarer: