22.3.03

Mens jeg h�rte det et par �r gamle Space Brothers hit Shine fik jeg en ide om at lave en musik/propaganda video - man forestille sig George Bush smilende i slowmotion i forskellige situationer med (endnu mere smilende) Rumsfelder og Ricer og hvad de ellers hedder i den store glade republikanske familie til teksten "You have the bravest heart I've ever known / You have the strongest will I've seen..." osv. Jeg forestiller mig at det ville virke utroligt provokerende. Well, det kunne ogs� meget let komme til at virke satirisk p� den helt dumme overfladiske m�de.
N�. S� kom jeg til at t�nke p� de hyldestsange til Onkel Saddam, vi af og til f�r at se fra det statslige irakiske tv. Pludselig f�r jeg den id� at d�t m�ske er satire. T�nk hvis en del af det irakiske folk har humoristisk sans! Inden for hjemmets fire v�gge m� man vel kunne skrige af grin over disse pomadiserede m�nd i jakkes�t, som synger indf�lte k�rlighedssange til den store leder?

Ingen kommentarer: