4.10.08

Hurra! Jeg (eller en anden digter af samme navn) er med i en antologi (eller første nummer af et tidsskrift?) sammen med Wei Ying-Wu og Borges og Koch og en masse andre af mine yndlingsdigtere. Knapt 4000 andre for at være mere præcis. Jeg har en teori om at Erika T Carter er involveret.




UPDATE
Her er mit bidrag:


Like a leaflet

Good leaflets and mighty
          gates
No one has discovered a presumption,
          where sentinels and spades and
                     mornings have hung heaven
That which beside an
          irresistible color has thirsted for,
                    good and missing
Next the rib

Like a frigid flood





NY UPDATE
Her er min oversættelse:


Som en folder

Gode foldere og mægtige
          porte
Ingen har fundet formodningen
          hvor vagter og spader og
                    morgener har hængt himlen
Det som udover en
          uimodståelig farve har tørstet efter
                    god og manglende
Ved ribbenets side

Som en kold flodbølge

Ingen kommentarer: