10.6.07

Jeg har fået en ny ide, som jeg er helt oppe at køre over.
Jeg vil ikke afsløre for meget, men den involverer (i teorien i hvert fald) alle i Danmark, dvs osse fx. Musab Holm og Lys Lange og Sarino Andersson og Azime Hemmingsen og Eydbjørg Asmussen og Lorna Hjorth og Bismil Hoffmann og Ferdinan Jeppesen og Jerilee Andresen og Al Iversen.
Det er mao. et massivt projekt, som pt har flere teoretisk/logistiske udfordringer, men jeg er lige nu nået til Lange i første etape, så jeg er fortrøstningsfuld hvad det angår.
Ved nærmere eftertanke er det snarere alle virtuelle eller måske potentielle danskere. Jeg har arbejdet på det hele dagen og ikke nået noget af det jeg ellers skulle lave (undskyld Susanne, jeg prøver at nå det i aften eller i morgen).

5 kommentarer:

Susanne Christensen sagde ...

Det er ok:)

René Jean Jensen sagde ...

Jeg vil gerne bestille alle otte bind.

Martin sagde ...

De bliver osse flotte tror jeg. Men dyre!

René Jean Jensen sagde ...

Så meget desto bedre.

Susanne Christensen sagde ...

Nu ringer klokkerne for Dem, Herr Larsen.