29.9.05

Louise Frevert kaster op. Derefter kaster Louise Frevert op. Hun tørrer savlet bort fra læberne og spytter. Så kaster hun op igen. Så kaster hun op igen. Der er blod og klumper i hendes opkast. Hun brækker sig igen. Hun tørrer sig om munden. Hun hoster lidt slim op op spytter det ud. Så brækker Louise Frevert sig en gang til. Så begynder hun forfra.

UPDATE
I nattens mulm og mørke har DFs advokater tørret op efter Louise Frevert. De vil nu gennemgå materialet omhyggeligt og si det fra, som ville kunne bringe Louise Frevert i fedtefadet.

NY UPDATE
Denne historie udvikler sig med lynets hast! Nu har Politiken gjort hvad jeg ikke nåede: At dokumentere (dvs. kopiere) LFs modbydeligheder. Men dette er kun en af en række artikler, der forsvandt fra hendes website for en times tid siden.

SIDSTE UPDATE
Her er hele molevitten.

6 kommentarer:

Pejk sagde ...

nu er hun vist holdt op:
http://louisefrevert.dk/vistekst.php?nr=120
men hun begynder sikker snart igen

Martin sagde ...

Det var satans! Jeg sad faktisk og tænkte på om man ikke skulle tage en kopi af de artikler blot for at kunne dokumentere indholdet - det var uhyrligt! Nåede du at se nogle af artiklerne? Jeg forstår godt hun vil have en advokat til at sikre sig at de ikke "incriminerer" nogen.

Pejk sagde ...

nej, jeg naaede ike at se dem, men nu laeste jeg lige politiken og saa nogle af dem citeret. de maa vaere til at faa fat paa. hov, wow, i samme oejeblik poppede selve artiklen op. politiken har sat den op paa deres hjemmeside. lad os proeve at se om ikke vi kan faa et sibirsk fanegsel til at tage louise for 25 om dagen.

Martin sagde ...

Vi kan lave en folkeindsamling og se hvor mange dage vi kan sende hende hen hvor peberet gror (det gør det åbenbart i Sibirien).

Pejk sagde ...

fantaserer om en folkeindsamling, men jer er saa langt fra folket og jeg har saa travlt med mit Dylan program og jeg skal ogsaa sove engang. men folkeindsamlingen har min fulde stoette. selvom jeg er langt vaek er jeg jo en slags udloeber af folket.

René Jean Jensen sagde ...

"Jeg foreslår - rent retorisk - at én med penge til det køber hjemmesiden www.deporter-louise-frevert-til-rusland.org og med dén som basis starter en indsamling blandt de hovedrige arabere i forstæderne, så vi kan få Louise Frevert til Rusland." Skriver Hr. Brøbecher her (http://www.anarko.dk/)