13.5.05

Okay. Den her går ud til
Tania Ørum
Peter Borum og Elisabeth Friis
Det forelskede par overfor planetariet kl. 3.45
Svanerne på Peblinge sø.

Det gik op for mig at det ikke gav megen mening at poste Pouls kanon på skrift uden foredraget. Så her er første del af det. Af det andet faktisk. Kvaliteten er ikke så fremragende, dels fordi det er båndoptagelsen bare ikke, dels fordi jeg har klemt det sammen for at få plads til det. Men det skulle kunne høres og det fylder kun 8 Mb.

UPDATE: Del 1 er nu offline og erstattet af del 2.

4 kommentarer:

Pejk sagde ...

udemaerket lydkvalitet. hvor er det maerkeligt at hoere poul tale, foeles som om jeg kendte ham, men det gjorde jeg jo ikke. taler ofte om ham herovre, naar folk spoerger mig hvorfor jeg er saa interesseret i amerikansk litteratur. maaske jeg skulle blogge et lille portraet af ham paa engelsk.

Martin sagde ...

Ja, det må du da gøre!
Godt at se du har travlt med google-digtene. Og bliver berømt i hele verden, Finland, London, NY...

Jeg poster del 2 om nogle dage. (Jeg tror ikke jeg har hotelplads nok til to filer på en gang. Egentlig er det ikke så meget et hotel som det er et vandrehjem.) Glad for at radioørerne ikke var for følsomme.

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke få klippet til at virke. er det fordi jeg bruger Mac? Ellers har jeg printet hans kanon og er begyndt fra en ende af.

Martin sagde ...

Hej Dennis,
nej det er ikke fordi du bruger mac, det gør jeg selv... Det er snarere fordi klippet er i aac-format og din browser har åbenbart ikke et plugin, der kan afspille dem. Så bare CTRL-klik og vælg gem eller save eller overfør eller hvad der nu står i pop-up menuen. Når du har downloaded det hele kan du afspille det i Quicktime (eller en hvilken som helst anden afspiller).