10.5.03

Jeg har ingen ting at sige og jeg siger det og det er poesi.
John Cage

Jeg har at sige poesi og det er ingen ting og jeg siger det
Jeg er og jeg har poesi at sige og det siger ingen ting det
Jeg er ingen ting og jeg har poesi at sige og det siger det
Jeg siger poesi har ingen ting og at sige det det er og jeg
Og jeg siger jeg har poesi og at sige det er det ingen ting
Jeg er poesi og ingen ting jeg har det at sige og siger det
At sige ingen ting er poesi og jeg siger det og jeg har det
Poesi siger jeg og det er ingen ting og jeg har at sige det
Jeg siger ingen ting og jeg er poesi og det har det at sige
Det er og jeg har poesi at sige og jeg siger det ingen ting
Poesi siger jeg har det og jeg er ingen ting og at sige det
Det er at sige det jeg siger jeg har og ingen ting og poesi
Og jeg siger det jeg har det at sige og poesi er ingen ting
Og jeg siger jeg har ingen ting og det er poesi at sige det
Det og det at sige ting jeg siger jeg er ingen og har poesi
(Edwin Morgan)

Ingen kommentarer: